!הראו את אהבתכם וקבלו עדכונים על פרקים חדשים

האגדה של קורה עונה 2 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה ובדיבוב לעברית!


האגדה של קורה עונה 2 לצפייה ישירה! חדש!

The Legend of Korra season 2 thumbnail image

בעונה השנייה קורה ומשפחתה חוזרות לשבט המים הצפוני לאחר שהאיום מעיר רפובליק נעלם.
בעת הגעתה של קורה לשבט המים היא מגלה שיש יריבות בין שבט המים הצפוני לבין הדרומי
אך לצערה זה לא הכל כאשר לפתע באמצע מסיבה תוקפות אותה רוחות שלא כל כך מובן לה 
מאיפה הן מגיעות ומה הן רוצות.
כעת קורה צריכה להשלים בין השבטים וגם למצוא את המקור לרוחות, מה רצונן ומה חלקם ביריבות בין השבטים.
-
 האגדה של קורה עונה 2 בדיבוב לעברית! 
! האגדה של קורה עונה 2 בדיבוב לעברית מבית ניקולודיאון לצפייה ישירה !

האגדה של קורה עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה - דיבוב לעברית
 - - -
 האגדה של קורה עונה 2 פרק 2 לצפייה ישירה - דיבוב לעברית
 - - -
 - - -
 - - -
 - - -
 - - -
 - - -
 - - -
 - - -
 - - -
 - - -
 - - -
 - - -


האגדה של קורה עונה 2 - תרגום מובנה (כתוביות)!
 - - -
 - - -
 - - -
הפרקים מתעדכנים בצמוד לשידור בחו"ל.
פרקים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה מתעדכנים מספר ימים לאחר השידור.

66 תגובות:

  1. תשובות
    1. מצטערים אך כרגע לא קיימים עוד פרקים עם תרגום מובנה ברגע שיהיה אנו נפרסם ונעדכן בהקדם האפשרי.
      אנחנו לא אחראים על התרגום לכן זה לא בשליטתנו.

      מחק
  2. כי קורבן לא הקרבת,
    את חרגולנו עזבת,
    חרגול חרגול,
    גדול גדול,
    כל יכול,
    זה ג'ונטי הירוק סגול.
    נאמנות לג'ונטי היא המפתח,
    רק בעזרתה תוכל לנצח!
    לסיכום לג'ונטי תהיה נאמן
    או שאת נשמתך הוא ייקח מכאן!

    השבמחק
  3. תודה רבה על כל הפרקים! :)

    השבמחק
  4. תודה רבה רבה על כל הפרקים רק אם אפשר בבקשה תרגוםםםם

    השבמחק
  5. תודה רבה על כל הפרקים!!כשיהיה תרגום בבקשה לשלוח לי למייל(אם אפשר)
    ואני יראה את הפרקים תודה על הכל!!
    turjh1234@walla.co.il

    השבמחק
  6. מאיפה אתם לוקחים את התרגום?

    השבמחק
  7. למה פרקים 9-10 לא מתורגמים?
    כל מוצאי שבת יש עוד שני פרקים מתורגמים..:(

    השבמחק
    תשובות
    1. לפני מספר דקות עודכנו פרקים 9 ו-10 ונוסף תרגום מובנה.
      בקרוב יעלו שאר הפרקים עם תרגום מובנה אין זמן מדוייק מראש אך אנחנו נעדכן בקבוצה בפייסבוק ברגע שיהיה וכמובן גם כאן בבלוג.

      מחק
    2. העלתי סיסמא לקבצים עד שתוסיפו לי קרדיט ותבקשו סליחה שפרסמתם את התרגומים שלי ללא רשותי

      מחק
    3. עד שאני לא רואה שכתבתם לו סליחה וקרדיט אני לא נותן לכם את הסיסמה!!

      מחק
    4. יש מצב אתה מפרסם לי סיסמא ? אנחנו רוצים לראות נו אל תהיה ילד קטן
      האיימיל שלי: fifa14goal14@gmail.com

      מחק
    5. זה לא קשור לילד קטן...האתר השתמש בקבצים שלו ויש לו זכות לחסום אותם...
      שלוקחים למישהו משהו בלי רשות זה משאיר אותך כועס עד שיפצו אותך על זה...
      אז ככה זה...ילד קטן לא קשור לזה...אם זה היה קורה לך זה היה אותו דבר...

      מחק
    6. ואיך הקבצים שלו הגיעו אליהם בדיוק ?

      מחק
    7. במידה והיית שם לב היית רואה שכן רשמתי קרדיט ל"Ice" בדף הפייסבוק של האתר על התרגום.
      במידה ואתה מעוניין בנוסף בקרדיט בדף עצמו של הצפייה ישירה אז בכיף רק תגיד לי למי להקדיש את הקרדיט.
      לרשום "Ice" או שמך או משהו אחר.
      מצטער אם נפגעת בגלל המקרה זאת לא הייתה המטרה.

      מחק
    8. תקשיב אני רוצה שמעכשיו תבקש רשות לפני שאתה מפרסם....

      מחק
    9. korraisrael אתה מפרסם את התרגומים גם פה?

      מחק
    10. חחח ארז אתה לא סוכן שלי
      בקיצור אני אשמח שתשים לי קרדיט(קרדיט לIce מ- FXP) בעמודים של הפרקים ומתי שתיישם את זה תגיד לי ואני יוריד את הסיסמא, פעם הבאה שאתה רוצה לפרסם פה את אחד התרגומים שלי תבקש רשות

      מחק
  8. אפשר סיסמה בבקשה!!
    אני חיייב לראות את הפרקים!!
    בבקשה!!

    השבמחק
  9. ארז דודי10 בדצמבר 2013 16:28
    עד שאני לא רואה שכתבתם לו סליחה וקרדיט אני לא נותן לכם את הסיסמה!!

    השבמחק
  10. אני לא אחראי על האתר ולא ידעתי שהפרקים לקוחים ממישהו אחר...
    אם יש אפשרות שתשלח לי לאי-מייל אתה הסיסמה אז תודה רבה...
    turjh1234@walla.co.il
    אני לא יפרסם בשום מקום את הסיסמה אני רק רוצה לראות את הפרקים..
    תודה בכל מקרה על התרגום..:)

    השבמחק
  11. גם אני עם אפשר בבקשה אני לא קשור לאתר הזה אני רק רוצה לראות תפרקים האלו
    עם תוכל לשלוח לי לאימייל אני ישמח
    refaelascias1@gmail.com

    השבמחק
  12. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  13. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  14. בבקשה שלח לי לאמייל את הסיסמה אני לא הפיץ אותה ואתה צודק לגבי זה אבל בבקשה תן לי לראות וכל הכבוד על התרגום ואם תרצה לשלוח לי האמייל שלי זה kobidahan2@gmil.com תודה מראש

    השבמחק
  15. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  16. שלח לי בבקשה גבר פרקים 11 והלאה בבקשה אחי
    natan876@gmail.com

    השבמחק
  17. אז מה הסיסמה בבקשה?
    אני צריך אותה מהר...

    השבמחק
  18. אתה יכול בבקשה להוריד את הסיסמה?

    השבמחק
  19. אפשר לעלות את התרגום של הפרקים 12 13 14

    השבמחק
  20. למה אין פרק ?12 בבקשה תעלו לאתר אני כל כך אוהב את הסדרה הזאת

    השבמחק
  21. תודה רבה רק תמשיכו לתרגום פרקים

    השבמחק
  22. למה אתם לא מתרגמים את פרק 12 13 14?

    השבמחק
  23. תתרגמו את הפרקים 12 13 ו14

    השבמחק
  24. יש לי תרגום ל13 14 אבל הוא גולש קצת לאנגלית

    השבמחק
  25. תודהההההההה אתמול חרשתי על זה עד פרק 12 אין לי מה להגיד תודה

    השבמחק
  26. שלחתי לאחד המארגנים את הכתוביות ואני מקווה שהם יעבדו על זה
    תנו קרדיט!!!!!!!!!!

    השבמחק
  27. למה התרגומים לא עולים מה הם לא טובים??
    אני שלחתי מזמממממןןןן!!

    השבמחק
  28. מתי יהיה תרגום לפרק 13?

    השבמחק
  29. יפה שיצא עונה כבר עונה 3!!!! ושלחו לי למייל 14 עם תרגום בבקשה האימייל הוא:blackopsor@gmail.com

    השבמחק
  30. מתי יהיה פרק 14 מתורגם?

    השבמחק
  31. אפשר את הפרק האחרון עם תרגום אמרתם שיצא לפני 3 ימים כך היה כתוב בפייסבוק
    https://www.facebook.com/Korraisrael?fref=ts
    17 ינואר
    עודכן תרגום מובנה לפרק 13 של העונה השנייה!!!
    קרדיט לעידו שביט על התרגום!

    אם יהיה לפוסט הזה מעל 15 לייקים פרק 14 עם תרגום מובנה יתפרסם עוד היום!

    אווטאר: האגדה של קורה - עונה 1 / עונה 2 - צפייה ישירה - תרגום מובנה / מדובב
    korraisrael.blogspot.com
    לא אהבתי · · שתף

    השבמחק
  32. יששששש תודה על הפרק סוסים!!!!

    השבמחק
  33. מה אם הפרק האחרון??????????????????????????

    השבמחק
  34. אני כבר הבאתי לכם את התרגום של הפרק (עידו שביט) אמרו לי שיפורסם בשישי חמישי שעבר ונאדה...

    השבמחק
  35. אחי עם אתה יכול שלח לי למייל את התרגום...אם לא מסתדר,אז תתרגם!!!

    tal19980@gmail.com

    השבמחק
  36. אפשר את התרגום של פרק 14 למייל הזה:
    itush30@gmail.com
    בבקשה(:

    השבמחק
  37. שלח לי אחי למייל
    naorkingtpker@walla.com

    השבמחק
  38. אני מצטער אבל התרגום צריך לעבור שיפוצים ואני לא יכול למסור אותו לאף אחד.
    סורייייי

    השבמחק

!לחצו  והראו את אהבתכם וקבלו עדכונים על פרקים חדשים!